Blogger Widgets ALL STARTS WITH A WISH: Batch 60 II

Saturday 25 February 2012

Batch 60 II

Masa mula-mula repeat sem, sy sangat stress, sy tdk happy pun join batch 60. Sy rasa tidak dapat terima yang sy bukan lagi batch 59. Sy cepat sangat marah. sy tdk dapt control kemarahan sy, senang jak marah ma orang. Dalam kelas tue..sy rasa janggal and kadang-kadang dorang ni melebih-lebih...ish! Sy tidak suka perangai dorang!

Masuk sem 2, makin betambah-tambah kebencian sy sama dorang nie...bukan semua la tapi ada yang di highlght suda..sangat over kalau kamu jumpa dorang nie macm kamu moe hantak2 jak... budak-budak klas yang lain pun mcm orang bodoh jak kena kasi jadi hamba-hamba oleh dorang nie....

untuk pengetahuan kamu semua...batch 60 nie ada yang berumur 30,32,25,26,24 antara kami-kami yang masih berumur 20,21,19,23....kadang-kadang yang "TUA" ni berperangai budak-budak...yang sangat tdak sesuai dan sangat annoiyed..you know how old people act, melebih-lebih...kita yang muda tdk buat tapi dorang buat pula...yaiks!

Bukan semua la yang "tua" berperangai begitu.....ada ni sorang manusia, dia ingat dia tua, dia mau kena hormat oleh yang muda.....tapi dia tidak hormat pun yang muda dari dia...heran sy orang yang terpengaruh dengan dia...dia nie kan macm hipokrit..len yang dia cakap len yang dia buat, dalam klas mcm dia pandai betul, suci bersih..tapi di luar mcm hantu jak....oopsss! lebih plak..

 I dont know what to say anymore...it just so hard to explain their evil. Sy ni sangat kreatif, sy siap cipta nama untuk dorang lagi..

1st: UGLY BLACK BANANA
2nd: DWARF HUMPTY DUMPTY
3rd: BLACKGOAT GILA KUASA

Ada lagi nie tapi just bagi yang top 3 jak la...betul2 nda ngam ma dorang nie....jahat sy ni kan...tapi biar la, dorang lagi jahat! Orang jahat mcm dorang patut di layan dengan kejahatan jugak...dalam situasi skarang nie, kalau kita baik-baik dengan dorang...dorang pijak kepala kita....so dont be good to them.
this is reality of life!

conclusion: Banyaknya orang hipokrit! Dunia!!

No comments:

Post a Comment