Blogger Widgets ALL STARTS WITH A WISH: Why can't Get Over it?

Saturday 31 March 2012

Why can't Get Over it?

I'm sick of this things! Kenapa lagi mau tanya perkara yang sy berabis mau lupakan? Why not just let it go? Napa mesti sy sorang jak move on?

Apa kamu rasa kalau "boyfriend" kamu tanya pasal exboyfriend kamu every single details not just once but ber ulang2? Perkara yang memang kamu mau lupakan and dont even remember... bikin sakit hati kan! Kalau kita suda pilih dia sebagai teman hidup sudah la....napa lagi mw bandingkan diri dengan exboyfriend kita?

Bukan sy tidak pernah bagitau da pasal exboyfriend sy..tapi kalau sudah berulang2 kali mau di tanya orang pun benci bha! Kita mw tutup buku lama, tapi da memaksa untuk buka buku lama! Kalau ikutkan hati kasi break jak orang macam nie! Pentingkan diri sendiri! Kurang ajar betul! Da mo becinta dengan kita sekarang atau dengan history kita? Sangat immature!

Satu lagi da tanya, "apa benda yang suda ko korbankan untuk sy?" How do i know every single things that i do? Lain la kalau sy sangat berkira untuk da.......seolah-olah da tidak ikhlas untuk diri kita kan? Macam setiap perkara da mo ada balasan....sebab tu la da terfikir untuk tanya soalan bodoh mcm tue! kalau ikutkan hati ni, sy jawab jak "Saya sudah korbankan masa sy untuk ko and sy rasa membazir betul sbb sy pilih orang yang salah!" naah..kotoh la.....

Sy xkan bertahan ngan orang mcm da nie! Ko tengok la kejap lagi sy cakap "GOOD BYE!"

Conclusion: MIND UR OWN BISNESS!!!!!

No comments:

Post a Comment